პოტენციური მომხმარებლები კითხულობენ თქვენს პასუხებს
თუ თვლით, რომ საჭიროა მხოლოდ მომხმარებელთა ნეგატიურ გამოხმაურებებზე პასუხის გაცემა და რეაგირების მოხდენა, გეტყვით, რომ ონლაინ-მომხმარებლების 96%, რომლებიც აქტიურობენ საიტებზე, კითხულობს არამარტო მომხმარებელთა გამოხმაურებებს, არამედ მათზე გაცემულ პასუხებსაც, განსაკუთრებით ნეიტრალურ და პოზიტიურ კომენტარებზე. 40% კი ყოველთვის კითხულობს პასუხებს!
თქვენი ძალისხმევა ნამდვილად კარგ შედეგს მოიტანს, რადგან ადამიანებს აინტერესებთ ის, თუ რას უზიარებთ სხვა მომხმარებლებს.
საჯარო ურთიერთობა ტრენდშია
ციფრულ სივრცეში ურთიერთობა ძირითადად ხდება საჯაროდ, იქნება ეს კომენტარების დაწერის სახით თუ გარკვეული განხილვების გაკეთებით. ეს ტენდენცია ძლიერდება, რადგან სულ უფრო ადვილი ხდება დიდი რაოდენობით მომხმარებლების გამოხმაურებებზე პასუხის გაცემა, სამიზნე აუდიტორიაზე ადაპტირებული ჯგუფების საშუალებით. მგალითად, ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით. კომპანიები, რომლებიც ამას არ აკეთებენ, მომხმარებლებში ნაკლებ ნდობას იწვევენ.
რეაგირება მოახდინეთ ცვალებად გარემოზე და ეცადეთ გამოირჩეოდეთ კონკურენტებისგან, მომხმარებელთან ინდივიდუალური ურთიერთობის დამყარებით.
იზრდება შესყიდვის ალბათობა
მომხმარებლის გამოხმაურებაზე საჯარო რეაგირების ანაზღაურება ხდება ფულით, Brightlocal-ის გამოკითხვით, რომელიც 2023 წელს ჩატარდა, რესპოდენტების 88%-მა განაცხადა, რომ დიდი ალბათობით პროდუქტის იყიდის იმ კომპმანიისგან, რომელიც მის გამოხმაურებებს უპასუხებს. თან, მნიშვნელობა არ აქვს, გამოხმაურება დადებითი იქნება თუ უარყოფითი.
გამოხმაურების ტიპის მიუხედავად, მომხმარებლებისთვის მნიშვნელოვანია დაინახონ, რომ კომპანია მათ ყურადღებას აქცევს.
თქვენი კომპანია უფრო შესამჩნევი ხდება
ინტერნეტ-მაღაზიის ვიზიტორებისთვის, თავიდან ის უბრალოდ კარგად გაფორმებული საიტია და კულისებს მიღმა რა ხდება არ იციან. თუმცა, ადამიანებს, ზუსტად ეს აინტერესებთ - რა ხდება კომპანიის შიგნით? რა სახის მხარდაჭრის მიღება შეუძლიათ კომპანიისგან, თუ კონფლიქტურ ან პრობლემურ სიტუაციაში აღმოჩნდებიან? რა დამოკიდებულება ექნება კომპანიას მომხმარებლისგან რაიმე სახის გაუმჯობესებაზე რეკომენდაციის მიღებისას? ამ ყველაფერზე პასუხის მიღება, მოხმარებელს შეუძლია სწორედ მის გამოხმაურებაზე პასუხის გაცემით.
არ გაუშვათ ხელიდან შანსი, რომელსაც მოგცემთ მომხმარებლების გამოხმაურებაზე პასუხის გაცემა, იდეალური შიდა პრეზენტაციისთვის.
რეიტინგი უმჯობესდება
როცა კომპანიები პასუხობენ მომხმარებლების გამოხმაურებებს, მათი რეიტინგი საშუალოდ 0,12-დან იზრდება 1 ან 5 ვარსკვლავამდე. ეს ფაქტი დადასტურებულია Harvard Business Review-ს კვლევით, სადაც გამოიკვეთა, რომ პირველ გამოხმაურებებზე პასუხის გაცემიდან 6 თვის შემდეგ, გამოკითხული კომპანიების მესამედმა, მოახერხა რეიტინგის მინიმუმ ნახევარი ვარსკვლავით გაუმჯობესება!
მომხმარებლების გამოხმაურებებზე ყურადღების მიქცევა და პასუხების მუდმივად გაცემა, ძალიან კარგ შედეგს იძლევა კომპანიის რეიტინგის გაზრდისთვის.
დასკვნა
მომხმარებლების გამოხმაურებაზე ინდივიდუალური და ადაპტირებული პასუხის გაცემა, პირველ რიგში გამოხატავს მათ მიმართ პატივისცემით დამოკიდებულებას და მათი დროის დაფასებას, რომელიც გამონახეს იმისათვის, რომ თქვენს კომპანიასთან ურთიერთობა დაემყარებინათ. გარდა ამისა, ზემოთ ჩამოთვლილი ძალიხმევის გაწევა, თქვენი კომპანიისთვის კონვერტირდება გაყიდვების გაზრდაში, მეტი დადებითი შეფასებების და განხილვების მიღებაში, მეტი ვიზიტორების და პოტენციური მომხმარებლების მოზიდვასა და ბოლოს - გაყიდვების გაზრდაში!