მარკეტ ფლეისებზე გასვლამდე, ყველა სელერმა უნდა შეიმუშაოს საქონლის გაყიდვადი დასახელების ფორმულა, რადგან სახელი — ერთ-ერთი უმთავრესი ელემენტია, რომელსაც მარკეტ ფლეისების მომხმარებლები ყურადღებას აქცევენ საქონლის შერჩევისას.
ამ სტატიაში გაგიზიარებთ რამდენიმე წარუმატებელ მაგალითს, რომლებიც საქონლის დასახელების საკითხს ეხება.
მნიშვნელოვანი რამ, რაც საქონლის დასახელებაზე უნდა ვიცოდეთ:
1. დასახელება უნდა იყოს მოქნილი.
ნუ შეეცდებით საქონლის სრული მახასიათებლები შეიტანოთ მასში - ამან შეიძლება
დააფრთხოს მომხმარებლები.
2. ისარგებლეთ მარკეტ ფლეისების რეკომენდაციებით საქონლის სახელწოდებასთან დაკავშირებით, რათა ბარათი წინ წაიწიოს რეიტინგში და ყურადღება მიიქციოს
შეკვეთების დროს.
წარმატებული სახელწოდების ფორმულა:
საქონლის ტიპი + ბრენდი ან მწარმოებელი + ყველაზე მთავარი მახასიათებლები
წარუმატებელი დასახელებები საქონლის სახელწოდება არ უნდა იყოს ძალიან გრძელი ან მოკლე. თუ ის არაინფორმატიულია მომხმარებლისთვის, საქონლის ბარათზე ნაკლებად დააკლიკავენ.
მაგალითად, არ უნდა დაწეროთ ასე:
მობილური ტელეფონის შტატივი 2მ
WALKER შტატივი ფოტოაპარატისთვის, პროექტორისთვის, კამერისთვის, წრიული
სანათისთვის, ვიდეოგანათებისთვის, შავი
—-----------------------------------------------------------------------------------------------
თმის ფენი
—-----------------------------------------------------------------------------------------------
42147 LEGO Technic, თვითმცლელი სათამაშო
—-----------------------------------------------------------------------------------------------
წარმატებული სახელწოდებები ამ მაგალითებში:
საქონლის სახელწოდება ასახავს მათ მთავარ მახასიათებლებს და იწვევს
ბარათზე დაკლიკვის სურვილს მომხმარებლებში, უფრო მეტი ინფორმაციის გასაგებად.
მობილური ტელეფონის და ფოტოაპარატის შტატივი
WALKER 2 მეტრი
—-----------------------------------------------------------------------------------------------
თმის ფენი Tuvio, სენსორული მართვის პანელით, ბეჟი
—-----------------------------------------------------------------------------------------------
საბავშვო კონსტრუქტორი LEGO Technic, 543 დეტალი
—-----------------------------------------------------------------------------------------------
コメント