ვებ-გვერდის დიზაინი და მომხმარებლის გამოცდილება:
მორგებული დიზაინი: დარწმუნდით, რომ თქვენი ვებ-გვერდი მოსახერხებელია მობილურ ტელეფონებზე გამოსაყენებლად და ასევე მორგებულია ყველა სახის მოწყობილობაზე.
ზუსტი ნავიგაცია: გაუმარტივეთ მომხმარებლებს პროდუქტის და ინფორმაციის მოძიება, კარგად სტრუქტურირებული მენიუს დახმარებით.
ჩატვირთვის სისწრაფე: განახორციელეთ გამოსხულების ოპტიმიზაცია და კოდის მინიმიზაცია იმისათვის, რომ გაზარდოთ გვერდის ჩატვირთვის სისწრაფე.
ინტუიციურად გასაგები განლაგება: განათავსეთ მნიშვნელოვანი ინფორმაცია და მოქმედებისკენ მოწოდება (CTAs) მთავარი მენიუს თავზე.
გამარტივებული შეკვეთა: შეძლებისდაგვარად გაამარტივეთ შეკვეთის გაკეთების პროცესი რამოდენიმე საფეხურიანი სისტემით.
ნდობის სიგნალები: თვალსაჩინო ადგილას განათავსეთ სანდოობის დამადასტურებელი ნიშნები, ლოგოები, მომხმარებლების უკუკავშირი და უსაფრთხო გადახდის სისტემების მაჩვენებლები.
პროდუქტის პრეზენტაცია:
მაღალი ხარისხის გამოსახულება: გამოიყენეთ მაღალი რეზოლუციის მქონე ფოტომასალა, რათა მომხმარებელმა შეძლოს პროდუქტის დეტალურად დათვალირება ფოტოს გადიდებით ისე, რომ არ დაიკარგოს ხარისხი.
დეტალური აღწერა: წარმოადგინეთ პროდუქტის მოკლე, გასაგები და ინფორმატიული აღწერა.
ფასის გამჭვირვალობა: გარკვევით მიუთითეთ ფასი, ფასდაკლება და მიწოდება-ტრანსპორტირების ღირებულება.
პროდუქტის განხილვები: წაახალისეთ მომხმარებელი შენაძენის განხილვების დასაწერად და გაასაჯაროვეთ მათ მიერ გაკეთებული შეფასებები.
მომხმარებლის გამოცდილების ოპტიმიზაცია:
პერსონალიზაცია: გამოიყენეთ მომხმარებელთა მონაცემები, რეკომენდაციებისა და რჩევების პერსონალიზაციისთვის.
ფუნქციონალური საძიებო: შექმენით დახვეწილი და ფუნქციონალური საძიებო სისტემა, ფილტრებით და ავტომატური შეთავაზებებით.
მრავალფეროვანი პროდქუტი: გაამარტივეთ სხვადასხვა ზომის, ფერის და დანიშნულების პროდუქტის შერჩევის პროცესი.
სტუმარ-მომხმარებლის მიერ შეძენა: გახადეთ შესაძლებელი პროდუქტის შეძენა საიტზე რეგისტრაციის და ანგარიშის გაუხსნელად.
კალათში შენახვა: მომხმარებლებისთვის შესაძლებელი გახადეთ არჩეული და კალათში დამატებული პროდუქტის შენახვა, მისი სამომავლოდ შეძენის მიზნით.
პროგრესის ინდიკატორები: მომხმარებელს აჩვენეთ პროდუქტის შეძენის რა ეტაპზე არიან (მაგ., "ნაბიჯი 1, 2, 3...").
ნდობა და უსაფრთხოება:
უსაფრთხო კავშირის სერთიფიკატი (SSL Certificate): დარწმუნდით, რომ თქვენს ვებ-გვერდს აქვს ასეთი სერთიფიკატი, რათა მონაცემთა გადაცემა ყოველთვის იყოს უსაფრთხო.
კონფიდენციალურობა: წარმოადგინეთ ჩამოყალიბებული და გასაგები კონფიდენციალურობის პოლიტიკა, მომხმარებელთა მონაცემებზე დაყრდნობით.
პროდუქტის დაბრუნება: გარკვევით ჩამოაყალიბეთ და წარმოადგინეთ შენაძენის და თანხის უკან დაბრუნების პოლიტიკა.
გადახდა: მომხმარებელს შესთავაზეთ სანდო და მრავალფეროვანი გადახდის მეთოდები.
საკონტაქტო ინფორმაცია: მომხმარებელს შესთავაზეთ თქვენს გუნდთან კავშირის სხვადასხვა გზები.
კალათის და შეკვეთის ოპტიმიზაცია:
შეჩერებული შეკვეთის შეხსენება: დანერგეთ შეჩერებული შეკვეთების ავტომატური შეხსენების ფუნქცია, მომხარებლის მიერ მითითებულ ელ-ფოსტაზე შეტყობინების გაგზავნით.
სტუმარ-მომხმარებლის მიერ შეძენა: გახადეთ შესაძლებელი პროდუქტის შეძენა საიტზე რეგისტრაციის და ანგარიშის გაუხსნელად.
გადახდის სხვადასხვა მეთოდი: შესთავაზეთ მომხმარებელს გადახდის მრავალფეროვანი შესაძლებლობა.
მიწოდების პირობები: წარმოადგინეთ მიწოდების სისწრაფის და ფასის შერჩევის შესაძლებლობა.
პრომო-კოდი: გაუმარტივეთ მომხმარებლებს ფასდაკლებებზე წვდომა და მისი გამოყენების შესაძლებლობა.
შეკვეთის შედეგი: მომხმარებელს აჩვენეთ განხორციელებული შეკვეთის პირობები, მის საბოლოო გაფორმებამდე.
შეკვეთის შესრულების თვალყურის დევნება და ანალიზი:
ანალიტიკა: გამოიყენეთ ისეთი ხელსაწყოები, როგორიცაა Google Analytics-ი იმისათვის, რომ განახორციელოთ ვებ-გვერდზე აქტივობის მონიტორინგი.
კონვერსიის არხები: დააყენეთ კონვერსიის არხები იმისათვის, რომ მოახდინოთ აქტივობის ჩაშვების ადგილების იდენტიფიკაცია.
A/B ტესტირება: უწყვეტად აწარმოეთ ამ ტიპის ტესტირება, რომელიც გულისხმობს მომხმარებლისთვის ორი ან მეტი ვებ-გვერდის ვარიაციის ჩვენებას პერიოდულად და საშუალებას იძლევა მოხდეს ისეთი მნიშვნელოვანი ელემენტების ოპტიმიზაცია, როგორიცაა მოქმედებისკენ მოწოდებები (CTAs), ფერი და განლაგება.
“თბური რუკები”: გამოიყენეთ “თბური რუკები” მომხმარებლის ქცევისა და ინტერაქციის გასაგებად.
მომხმარებელთა კვლევა: შეაგროვეთ მომხმარებელთა უკუკავშირი სუსტი ან პრობლემური მხარეების გამოსავლენად.
მომხმარებელთა მხარდაჭერა და პოსტ-შესყიდვის ეტაპი:
საპასუხო მხარდაჭერა: უზრუნველყავით მომხარებლისთვის პასუხის სწრაფი გაცემის პირობები, მათ მიმართ მხარდაჭერის მაღალი დონის საჩვენებლად.
შეკვეთის კონტროლი: შექმენით შეკვეთის კონტროლის შესაძლებლობის და განახლებული ინფორმაციის ელ-ფოსტაზე მიწოდების სისტემა.
შეკვეთის შემდგომი კავშირი: გააგზავნეთ შესყიდვის შემდგომი წერილი ელ-ფოსტაზე, რათა მიიღოთ მომხმარებლის უკუკავშირი და პროდუქტის შეფასება-განხილვა.
დამატებითი და ჯვარედინი გაყიდვები: შესთავაზეთ მომხმარებელს შენაძენის მსგავსი პროდუქტები, შეკვეთის დასრულების შემდეგ.
მობილური მოწყობილობის ოპტიმიზაცია:
მობილური - მთავარი მიდგომა: პრიორიტეტული გახადეთ მობილური ვერსიის დიზაინი და გამოყენების პირობები.
მობაილ-გადახდები: ხელმისაწვდომი გახადეთ ელ-საფულეს ყველა ფუნქცია, როგორიცაა, მაგალიდად: Apple Pay დაGoogle Pay.
სწრფი გვერდი: მოახდინეთ მობილური ვერსიის გვერდის სიჩქარის ოპტიმიზაცია მისი სწრაფად ჩატვირთვისთვის.
გახსოვდეთ, რომ ელ-კომერციის კონვერსიის მაჩვენებლების გაუმჯობესება არის უწყვეტი პროცესი. რეგულარულად გადაამოწმეთ და გააანალიზეთ თქვენი ვებ-გვერდის წარმადობის მაჩვენებელი, ჩაატარეთ მომხმარებელთა ტესტირება და ყოველთვის იყავით სფეროს ტენდენციების კურსში, რათა მუდმივად მოახდინოთ მისი დახვეწა.