top of page

გამოიყენეთ ნეგატიური რეკლამა




ნეგატიური რეკლამა შეიძლება იყოს ეფექტური მაშინ, როცა იგი სწორად ტარდება და თუ შეესაბამება გარკვეულ წესებს.  მთავარია, რომ სარეკლამო კამპანია იყოს ფრთხილი, არ არღვევდეს კანონებს და არ იყენებდეს ცრუ ან

არასაკმარის ინფორმაციას კონკურენტის შესახებ. 

ასევე, თავი აარიდეთ პიროვნულ თავდასხმას კონკურენტებზე და მათი ნეგატიური იმიჯის შექმნას. ამის ნაცვლად, ყურადღება გაამახვილეთ თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების ხარისხზე და შეადარეთ ის კონკურენტის მიერ წარმოდგენილს.  აჩვენეთ მომხმარებელს თქვენი უპირატესობები კონკურენტის არასრულყოფილების “სოუსით”.

 

ნეგატიური რეკლამის ცნობილი მაგალითებია Pepsi vs Coca-Cola, Burger King vs McDonald's და ასევე პოლიტიკური კამპანიები: მათი უმრავლესობა აგებულია სწორედ ამ პრინციპზე.

bottom of page