top of page
ᲑᲚᲝᲒᲘ
ჩვენს ბლოგში გაეცნობით ელექტრონული კ ომერციის უახლეს ტენდენციებს,საინტერესო სტატიებს, ექსპერტთა მოსაზრებებს, მნიშვნელოვან ინდუსტრიულ ღონისძიებებს და პრაქტიკულ რჩევებს, რომლებიც დაგეხმარებათ წარმატების მიღწევაში ელექტრონული კომერციის დინამიკურ სამყაროში.


ციფრული გადახდების 7 მეთოდი, რომლებიც ცვლიან B2B სფეროს
B2B სამყაროში, გადახდის ტრადიციული მეთოდები ხშირად უკავშირდება შეფერხებებს, ხარვეზებს და სხავ სახის პრობლემებს. ვადაგასულმა ან შეცდომით...
Feb 11


E-commerce-ის ახალი ჰორიზონტები: ტოპ-5 ტრენდი, რომლებიც შეცვლიან ონლაინ-ვაჭრობას 2025 წელს
ყველას უნდა მომავლის დანახვა. ყველა სელერს უნდა საწყობში არსებული მარაგების ამოყიდვა, მაგრამ საკითხავია - იციან თუ არა მათ რომელი...
Feb 11


eCommerce Berlin Expo 2025: საერთაშორისო ნეთვორქინგის და ინოვაციების შესაძლებლობა
ყველაზე დიდი, B2B e-commerce ღონისძიება - “eCommerce Berlin Expo 2025” გაიმართება 19-20 თებერვალს გერმანიაში, STATION Berlin-ში....
Feb 11


10 შეცდომა - საქონლის მარკეტფლეისებზე პოპულარიზაციისთვის
ამ სტატიაში განვიხილავთ იმ შეცდომებს, რომლებსაც გამყიდველი მხარე უშვებს რეკლამის ჩაშვების დროს და ვისაუბრებთ იმაზეც, თუ როგორ უნდა...
Jan 29


e-Commerce-ის ტრენდები და გამოწვევები 2025 წელს. როგორ ადაპტირდება მარკეტფლეისების ბაზარი ახალ პირობებთან?
ელექტრონული კომერცია განაგრძნობს სწრაფ განვითარებას და 2025 წელი, ექსპერტების აზრით, ამ სფეროსთვის იქნება გარდამტეხი. ტექნოლოგიური...
Jan 29


Whiz.io - ასოციაციის ახალი წევრი
ვიზიო ჯგუფის შექმნის ისტორია ეფუძნება იდეას, რომ მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლებს ჰქონდეს შესაძლებლობა დაამყაროს მომხმარებელთან...
Jan 16


რა არის ბრენდის დიფერენციაცია და როგორ ზრდის ის მომხმარებლის ნდობას
ბრენდის დიფერენციაცია — ნიშნავს პოტენციური კლიენტების ყურადღების მიქცევას და ბაზარზე ბრენდის გამოყოფას ინფორმაციის მიწოდებით იმის...
Jan 15


Რა ზეგავლენა აქვს ბრენდულ რეკლამას В2В გაყიდვებზე?
Არსებულ სიტუაციაში, მარკეტოლოგის საქმიანობაში ძირითადი ინსტრუმენტია - კონტექსტური რეკლამა. Დღევანდელ სტატიაში, გვინდა ვისაუბროთ ბრენდულ...
Jan 14


როგორ გავზარდოთ საქონლის მარჟა რამოდენიმეჯერ, თუ უკვე გასული ხართ მარკეტფლეისზე
ზოგიერთ სელერს მიაჩნია, რომ ზრდა-განვითარება არ არის საჭირო მას შემდეგ, რაც გარკვეულ წარმატებას მიაღწევენ. არადა მეტის გამოსამუშავებლად...
Jan 14


Westore.ge – ელექტრონული კომერციის ინოვაციური, ეფექტური და ოპტიმალური გადაწყვეტა საქართველოში
თუ თქვენ ოპერირებთ ელექტრონული კომერციის სფეროში და ეძებთ მარტივ, ეფექტურ და ხელმისაწვდომ გზას თქვენი ბიზნესის საოპერაციო/ლოჯისტიკური...
Dec 26, 2024
bottom of page