top of page
ᲑᲚᲝᲒᲘ
ჩვენს ბლოგში გაეცნობით ელექტრონული კ ომერციის უახლეს ტენდენციებს,საინტერესო სტატიებს, ექსპერტთა მოსაზრებებს, მნიშვნელოვან ინდუსტრიულ ღონისძიებებს და პრაქტიკულ რჩევებს, რომლებიც დაგეხმარებათ წარმატების მიღწევაში ელექტრონული კომერციის დინამიკურ სამყაროში.


Plexygon და Balance — ახალი ეტაპი იქომერს ბიზნესების ციფრულ ტრანსფორმაციაში
ციფრული კომერციის განვითარების ტემპი საქართველოში მუდმივად იზრდება — და სწორედ ამ პროცესში ჩნდება ახალი ინიციატივები, რომლებიც ადგილობრივ ბიზნესებს ეხმარება ონლაინ სივრცეში ეფექტურად გადასვლაში. 🎯 ამ მიზნის გარშემო გაერთიანდნენ ორი იქომერს ასოციაციის წევრი კომპანია — Plexygon , ვებგვერდებისა და ციფრული გადაწყვეტილებების საერთაშორისო პროვაიდერი, და Balance , საქართველოს ერთ-ერთი წამყვანი სააღვრიცხვო პროგრამა. მათი პარტნიორობა გახდება ერთ-ერთი ყველაზე პრაქტიკული მაგალითი იმი
Nov 7


Product Owner
შემოუერთდი TNET ის ციფრულ ეკოსისტემას Swoop.ge-ის Product Owner -ის პოზიციაზე! სამუშაო ადგილი: თბილისი, ნუცუბიძის 129ა სამუშაო გრაფიკი: სრული, ჰიბრიდული, 10:00-19:00 შენი როლი თინეთში: პროდუქტის სტრატეგია/მიზნების განსაზღვრა (1 წლის ან გრძელვადიან ჭრილში) და მისი ეტაპობრივი განვითარების სამოქმედო გეგმის შემუშავება; სტრატეგიული ხედვიდან გამომდინარე კონკრეტული და გაზომვადი მიზნების ჩამოყალიბება, რაც პროექტის ფარგლებში უნდა იქნას მიღწეული; პროდუქტების განვითარებაზე მუდმივი ზ
Nov 6


Email Marketer
შემოუერთდი " TNET "-ის ციფრული ეკოსისტემის მარკეტინგის გუნდს Email Marketer -ის პოზიციაზე! Email მარკეტერი პასუხისმგებელი იქნება მომხმარებელთა კომუნიკაციის სტრატეგიის შექმნასა და მართვაზე, ეფექტური email კამპანიების დაგეგმვასა და შესრულებაზე, ასევე მონაცემთა ანალიზზე, მაქსიმალური ჩართულობისა და კონვერსიის უზრუნველსაყოფად. შენი როლი თინეთში: Email სტრატეგიის შემუშავება და შესრულება: Email marketing-ის გეგმის შექმნა და ოპტიმიზაცია. მომხმარებლის სეგმენტაციისა და პერსონალიზაციის
Nov 6


"შესყიდვების კონფერენცია 2025“ რატომ არის ელექტრონული კომერციის (eCommerce) პლატფორმების როლი გადამწყვეტი შესყიდვებისთვის?
თანამედროვე ბიზნეს გარემოში, სადაც სიჩქარე, გამჭვირვალობა და ოპტიმიზაცია გადამწყვეტია, eCommerce პლატფორმები იქცნენ ერთ-ერთ უმნიშვნელოვანეს ინსტრუმენტად შესყიდვებისა და მომარაგების მართვაში. ისინი ამარტივებენ შესყიდვების პროცესს, ამცირებენ დროისა და ხარჯების დანახარჯს, უზრუნველყოფენ მონაცემებზე დაფუძნებულ გადაწყვეტილებებს და აძლევენ კომპანიებს შესაძლებლობას, სწრაფად მოიპოვონ სანდო მომწოდებლები როგორც ადგილობრივ, ასევე გლობალურ ბაზარზე.eCommerce ეკოსისტემის განვითარება დღეს უკ
Nov 5


ტრენინგ-პროგრამა “ტრანსფორმაციული ლიდერობა ელექტრონულ კომერციაში”
ციფრული ეპოქის სწრაფად ცვალებად სამყაროში ტექნოლოგია ყოველდღიურად ვითარდება, მაგრამ ადამიანური რესურსი რჩება კომპანიის მთავარ ღირებულებად. ელექტრონულ კომერციაში წარმატებისთვის საჭიროა ლიდერები, რომლებიც ინოვაციას შთააგონებენ, სტრატეგიულად აზროვნებენ და ადაპტირდებიან მუდმივ ცვლილებებთან — სწორედ ამას უზრუნველყოფს ტრანსფორმაციული ლიდერობა. დღეს ელექტრონულ კომერციაში მთავარი გამოწვევებია: მომხმარებელთა მოლოდინების ცვლილება, რთული ლოჯისტიკა და ციფრული ტრანსფორმაცია, ჰიბრიდული ს
Nov 4


რა არის სინქრომარკეტინგი და როგორ უნდა გამოვიყენოთ ის მომხმარებლის მოთხოვნის მერყეობის დასაბალანსებლად?
ბიზნესისთვის, არასტაბილური მოთხოვნით, სეზონური საქონლით ან მომსახურებით, ძალიან რთულია ბაზარზე არებობა და კალენდარული წლის გადალახვა, რადგან მაღალი მოთხოვნის პერიოდებს, ყოველთვის მოსდევს მოთხოვნის შემცირება და შესაბამისად, ფინანსური შემოსავალის კლება. სწორედ ამიტომ, მოთხოვნის დასაბალანსებლად, გამოიყენება სინქრომარკეტინგის სტრატეგია. ამ სტატიაში ვისაუბრებთ იმაზე, თუ რა არის ეს, რა უპირატესობები აქვს ამ მეთოდს, რა ტიპის შეუსაბამობებია მოთხოვნაში და როგორ უნდა გამოვიყენოთ სტრატე
Oct 16


"eCommerce Day Georgia 2025" - ის სპიკერების პირველი ნაწილი ცნობილია
31 ოქტომბერს, თბილისში, "შერატონ გრანდ მეტეხი პალასში" ყოველწლიური ღონისძიება " eCommerce Day 2025" მესამედ გაიმართება. “იქომერსის დღე” უკვე დამკვიდრდა როგორც წამყვანი პლატფორმა, რომელიც საერთაშორისო და ადგილობრივ ბრენდებსა და ინდუსტრიის წარმომადგენლებს ერთ სივრცეში აერთიანებს. სფეროში დაგროვებული ცოდნისა და გამოცდილების გაზიარებასთან ერთად, კონფერენციის მიზანია ხელი შეუწყოს საერთაშორისო პარტნიორობების გაღრმავებას და ახალი პროფესიული კავშირების დამყარებას. წლევანდელი კონფერენ
Oct 13


“დასტა რექორდს მენეჯმენტი”- ინტერვიუ
დოკუმენტების მართვის პრობლემა ყოველთვის დგას ნებისმიერი სექტორის კომპანიაში. გარდა ამისა, საქართველოში, როგორც შუა დერეფნის ქვეყანაში მარაგებისმართვის ეფექტურობის საკითხი მუდამ აქტუალურია. ბიზნესებს სჭირდებათ სანდო, ტექნოლოგიურად გამართული პარტნიორი, რომელიც ამ ოპერაციებს სრულად აუთსორსზე აიღებს. დასტა უკვე ათწლეულზე მეტია დოკუმენტების დაცული შენახვისა და 3PL ლოგისტიკის მიმართულებით ემსახურება 200-მდე ადგილობრივ და საერთაშორისო კომპანიას. კომპანიის შესახებ დეტალური ინფორმაცი
Oct 9


რა არის სასაქონლო ფიდი?
სასაქონლო ფიდი - ეს არის ცხრილის ან ზოლის ფორმის ფაილი, რომელშიც მითითებულია ინტერნეტ-მაღაზიაში არსებული ყველა პროდუქტის პოზიციები და...
Oct 6


წინასწარი გაყიდვების მაგალითები eCommerce-ში სხვადასხვა მიმართულებით
B2B-სექტორში, წინასწარი გაყიდვები, ე.წ. პრისეილები - განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია, რადგან ამ სფეროში მსხვილი გარიგებები იდება და გადაწყვეტილებების მიღებისთვის ხანგრძლივ პროცესს საჭიროებს. მაგალითად, რთული საწარმოო მოწყობილობის გაყიდვისას, პრისეილი შეიძლება გულისხმობდეს წარმოების პროცესის დეტალურ ანალიზს და წარდგენას მომხმარებლისთვის, ტექნიკური გადაწყვეტის შემუშავებას, ეკონომიკური საფუძვლის ჩამოყალიბებას, პირველადი დოკუმენტების მომზადებას და ა.შ. საცალო ვაჭრობაში, პრისეილი შეი
Sep 30
bottom of page